23 de desembre del 2011

IMMORTALS

Fa poc, vaig anar al cinema amb uns amics i entre els tràilers anteriors a la pel·lícula, en vaig veure un amb una gran referència mitològica clàssica, aquesta películada és anomenada "Immortals", dirigida per Tarsem Singh.





Sinopsi: Un gran mal amenaça la Terra, el temut rei Hiperió acompanyat del seu exèrcit vol conseguir l'arc d'Epir, per alliberar els titans i desfer-se tant dels déus olímpics, com dels humans. Com que una llei prohibeix als déus d'intervenir en conflictes humans, Zeus anomenarà un heroi perquè encapçali la resistència, aquest és Teseu (Mickey Rourke).






Ivan Linares  

2n Batx

21 comentaris:

Omaima Knidil ha dit...

M'agradaria veure aquesta pel·lícula perquè crec que és bastant
enterasant,i em pot ajudar a saber més coses sobre la signatura que estem treballen clàssics a la romana.

Unknown ha dit...

Sembla una pel·lícula interessantíssima ja que ajuda a ficar-se dintre i entendre millor el mite de Tesseu. M'encantaria veure-la!
M'agradaria saber qui és aquell guerrer de l'armadura daurada que sembla tan i tan fort.
Impressionant, de debò!

Cristina Sandoval ha dit...

Vaig veure el tràiler al cinema fa poc i tinc intenció d'anar-la a veure, sembla molt interessant.

Xènia Cubí ha dit...

La pel·lícula promet, sang i guerra, suposo que estarà bé, a veure si algú la mira i ens diu què tal està!

Anònim ha dit...

No havia sentit a parlar mai d'aquesta pelicula, es veu bastant interesant!

(:

Joan Giralt ha dit...

Sembla una pel·lícula molt típica i corrent. Però està bé que avui en dia encara hi hagi referència romanes i gregues.

Albert Mustarós ha dit...

He de anara a veure aquesta pelicula ja que ami aquets estils de pel·licules em van mol.-

Anna Solà ha dit...

Jo també he vist el tràiler i crec que no està malament! Quan l'estrenin, podriem anar al cine tot fent una excursió (queda apuntat en els propòsits de curs nou) per aprendre més coses sobre els deus i els antics romans.
Bona entrada!

Fatima El Attar ha dit...

Jo crec que seria molt interessant veure-la! Intentaré fer-ho! :)

Carla Solà ha dit...

Si no hagués sigut per aquesta entrada, Ivan, no n'hauria sentit a parlar mai, ja que fa molt de temps que no vaig al cinema i a més a més no l'havia vist enunciada a cap lloc.
Es veu una pel·lícula força interessant així que hauré d'estaviar algun "dineret" d'aquestes festes per anar-la a veure.

Bona entrada Ivan :)

Anna Gómez ha dit...

M'agradaria veure-la, li dic el meu que la descarregui per l'internet, depen de quines pel·lícules son pesades, però crec que aquesta es bastant interessant. ;)

Juhy Javier Dominguez ha dit...

El tràiles d'aquesta pel·lícula ja l'havia vist per la tele i sembla molt interessant, m'agradaria anar a veure-la ja que m'agraden les pel·lícules históriques i mitologiques i aquesta sembla ser una pel·lícula amb molta acció i molts fets de l'antiga roma per recordar.

Yasmina Mesa ha dit...

m'agrada molt aquests temes... haig de veure-la!

Adan Vidal ha dit...

M'agradaria anar a veure aquesta pelicula promet molt.

Roger Butiña ha dit...

M'agradat el trailer i la bui anar aveure.

Bernat Enrich ha dit...

D'aquest tipus de pel·lícules n'he vist alguna i estan molt be , però veure-la en 3D segur que es molt millor.

Josep Garcia ha dit...

M'agrada l'entrada. Segú que està bastant bé aquesta pel·licula avera si algun dia d'aquets la puc veure.

Laia Fernández ha dit...

No crec que la pel·lícula m'agradés gaire, però segur que apendria alguna cosa. Bona entrada!

Clàudia Martínez ha dit...

Crec que pot estar bé la pel·lícula, em plantejaré veure-la.M'ha agradat el trailer, i l'entrada!

Anònim ha dit...

El tràiler m'ha agradat i segurament la pel·lícula també m'agradarà. Potser l'aniré a veure:)!

Karina Szabo ha dit...

La mitologia sempre ha set un tema d'inspiració per moltes pel·lícules de l'actualitat. És important representar d'alguna manera els nostres avantpassats i veure les seves condicions de vida, els seus pensaments i el seu dia a dia. Molt interessant la pel·lícula.

ELS CONCURSANTS D'OT 2023 SI FOSSIN DÉUS DE L'OLIMP

El passat 19 de febrer va ser la final de la dotzena edició d'Operación Triunfo. Des de finals de novembre, per les xarxes socials, nomé...

Popular Posts