JACIMENT SEPULCRAL ROMÀ
A la plaça Vila de Madrid de Barcalona hi ha una mena de parc on és poden contemplar tombes romanes.
Aquest fet es va donar a conèixer, ja que es va enderrocar el convent de Santa Teresa de les carmelites descalces. Durant les obres es va donar a conèixer aquest jaciment sepulcral romà que ara en dia està situat en el jardí, on la gent ho pugui contemplar.
Abigail Chang
1r Batx
Comentaris
M'ha agradat saber que existeix aquest parc, seria interessant visitar-lo.
Tens raó Núria seria interesant visitar-lo ja que estaria bé veure les tombes dels romans. M'ha agradat aquesta entrada ja que m'ha semblat interant que hi hagues un parc així Barcelona.
Pot ser interessant visitar-lo.
pues aixo no sabia que i era a barcelona
Les tombes són una mica rares.
És interesant.
Miguel Muriel :)