2 de març del 2011

ANTENUM III Y SEXTUM RESISTEIXEN AL DOMINI DE TELECINCUM

Com cada migdia, després de dinar em poso a veure una mica la televisió, el meu programa d'humor preferit SLQH (Sé lo Que Hicisteis) a la Sexta.






Rotúl SLQH



Quan vaig veure el programa vaig veure que estaven parlant de la competencia entre cadenes que hi ha actualment. Emilio Aragón, propietari de la cadena va dir en unes declaracions que Telecinco és l'Imperi Romà, Antena 3 és un Hispania i la Sexta és una petita vil·la gal·la.



Han fet un sketch que parodia l'escena, la situació actual en que es troben les cadenes. Us deixo aquí el vídeo. Espero que us agradi.



Judith Vázquez
1r Batx

26 comentaris:

Marc Castañeda ha dit...

Jajaja que divertit el video esta molt ben fet igual que tot el que fan a Sé lo Que Hicisteis.
Quines ideies arriben a tindre!
Bona entrada!

Anna Solà ha dit...

Haha, molt bona idea per compara el món actual i el d'ara!
Podriem fer nosaltres una paròdia semblant!

Unknown ha dit...

Molt original la veritat, aquestes paròdies son molt entretingudes!

naual.T ha dit...

Ostres tu que curios! o tambe veig aquest programa, no sabia que tingues alguna cosa a veure, moltbona entrada de veritat!

María Jiménez ha dit...

Jajajaja!, molt bó el video!, es el que més m'ha cridat l'atenció, si soc sincera.
Bona entrada!

Alba Bueno ha dit...

Jejeje
quina entrada més divertida, i a més, entretinguda.

Maria Carreras ha dit...

Molt bona entrada, és molt divertida! Soretot el video!

Laura Juncà ha dit...

Jejeje, molt divertit el vídeo. Una entrada molt divertida.
Molt bona entrada!

Sofia Pineda ha dit...

jajaja! Molt divertit i molt bona entrada!

Unknown ha dit...

Molt bo! D'això jo en dic humor històric! Veritablement, és important que es conservi aquest humor perquè arran d'ell connectem directament amb un aspecte tan important com és la història.

Irene Sánchez ha dit...

jaja molt bona idea per comparar!
m'agrada molt el video i aquest programa també. Bona entrada

Ester ha dit...

jajaj! Molt bé judith, una entrada molt original per comparar.

Bona entrada!

Anònim ha dit...

Jajajaja molt divertit el vídeo. I l’entrada molt bona.

Unknown ha dit...

La entrada i el vidio man agradat molt. A mi aquest programa no el veix gaire pro veient el vidio m'ha agredat mes.

Maria Rodriguez ha dit...

Una entrada molt original i divertida! Estaria bé fer coses així.
M'ha agradat molt

Mireia Cutura ha dit...

Bona manera de comparar l'època romana amb l'actual, ha sigut molt divertit!
Ben fet :)

Núria Garzón ha dit...

Aquest programa no l'acostumo a veure, a l'hora que el fan encara estic fent deures.
Alguna vegada que l'he vist no he conectat amb l'humor que volen desprendre.

Miquel Pou ha dit...

jaja molt divertida aquesta entrada m'ha encantat el video ja intentaré algun dia veure aquest programa!
Bona entrada

ivan rojo ha dit...

Jaja, bon video, i bona entrada!:)

Eduard de Ferrater ha dit...

Buahahaha.
Molt interessant això de se lo que hicisteis.
Es bona idea.
molt bé.

Àngel Enrich ha dit...

Es molt bo aquest video jaja

Yasmina Ketami ha dit...

jajajaja El video es molt bo!
En certa manera té molta rao ewn la competencia de cadenes i amb l'exemple que posa.
Molt bona entrada, de veritat m'agrada molt!

Adrià Gallardo ha dit...

jaja k partidon de video ;D i la entrada interessant bona feina ;D

Sandra García ha dit...

Bona manera per comparar el món actual i una forma molt divertida.
Bon treball!

abigail ha dit...

Judith :)
encara no he vist aquest programa, avera si un dia em recordo. però pel que es veu en el video es molt graciós!

Cristian Martinez ha dit...

Esta molt bé el video, amb un amica d'humo han relacionat el món televisiu actual amb els imperis que van romandre antany.
Bona entrada!

ASTRONOMIA A LA ROMANA

Les influències de la mitologia clàssica es poden trobar en molts àmbits de la nostra societat, fins i tot en la ciència. En una de les bran...

Popular Posts