M'ha agradat molt el bvostre traball. Sobretot el que més m'ha agradat és el fet d'estructurar-ho com un conte o una historieta, d'aquesta manera podem conèixer millor els llocs emblemàtics d'una forma més entretinguda:) Molt bé:)
Aquest itinerari m'ha agradat molt, m'ha semblat una manera molt original de fer-lo fent servir com a personatges l'Asterix i l'Obelix. També cal dir que heu utilitzat moltes ciutats i llocs per visitar i tot ha estat molt bé. Tot i que algunes diapositives no es veuen gaire bé, m'ha agradat molt :)
Héu fet un molt bon treball! heu explicat molt be el vostre itinerari en una història molt oríginal. M'ha impressionat la quantitat de temples, anfiteatres, circs, termes... que hi ha a Europa i com les heu presentat. Bona feina!
Molt divertit l'itinerari, a més el trobo molt interessant i alhora original, aprens però de manera més directa i trobo que pot atraure més fent-ho així tipu viatge amb una història que seguir, que no pas com una explicació. Molt ben treballat!
aquest trebal està molt bé! m'agradat la forma en que s'explica, i les imatges que hi fiqueu, com per exemple la imatge del Panteó o la del temple de apol·lo, com també la entrada de les termes.
Ha estat un treball molt ben realitzat. Igual que els itineraris realitzats a classe, està molt ben aconseguit. De la mateixa manera que ens va costar a nosaltres, ben segur que aquest va estar un treball bastan dur, bé, es pot comprovar veint la cantitad de coses que trobem, desde els llocs carecteristics de cada població, ha descripcions de ciutat, o coses que es van fer en aquestes, podem veure costums romanes alhora del menjar etc...
Bé, felicitats per el treball:)!
Anònim ha dit…
Realment, ha estat un treball dur, cansat i llarg, però en vista dels resultats, ha valgut la pena. Tant el nostre treball com el de tots els altres companys, trobo que han quedat molt bé, i que les recerques,explicasions, imatges etc.. són molt correctes.
En aquest itinerari m'agrada molt quins són els personatges que fan l'història: l'Astèrix i l'Obèlix. Trobo que com tots els altres ha estat molt ben fet i que a darrere seu hi ha molta feina. Però fent aquests recorreguts hem après molt, i ens ho hem passat bé!
Molt bon treball, la veritat es que aquest treball que ens va fer fer la Montse va ser complicat, pero crec que tothom ho va fer bé. M'agradat el nom dels personatges, i el recorregut per els pobles i ciutats d'Italia.
La veritat, és que ha sigut un treball força dur per fer, però quan es veuen els resultats si són bons, ja no importa la feina que costi. Tots els treballs van estar molt bé i molt originals alguns. Felicitats!!
Tots els que hem fet aquest treball sabem que ha estat difícil de fer: costava trobar la informació,després adaptar-la als nostres treballs... Però tot i això els resultats han estat tant bons com aquest. Felicitats!
Pel que fa el treball, m'han soptat els petits detalls com per exemple el de les monedes, el nostre grup això, per exemple, no ho vam tenir en compte. I també es nota que heu buscat informació de tots els llocs dels que parlàveu quan parlaveu dels monuments...
Per cert, el motiu que us ha portat a fer aquest viatge realment és senzill però ben pensat, diria que a cap altre grup se li havia acudit.
Molt bon treball!!! Es veu que esta molt treballat i és molt iunteresant els llocs que hi estan posats al itinerari.El resultat d'aquest treball a sigut molt bo!! Felicitats!!!
Bon treball! Per cert us va tocar un recorregut maravellos, amb molts monoments per veue i s'haver que eren i de quin any estaven construits, les fotos molt maques. Tambe podriaveu aer agafat més el vaixell no, noiss?
Comentaris
El treball ha estat molt entretingut, heu visitat coses molt interessants i les fotografies han estat molt be.
Molt bé:)
Tot i que algunes diapositives no es veuen gaire bé, m'ha agradat molt :)
heu explicat molt be el vostre itinerari en una història molt oríginal.
M'ha impressionat la quantitat de temples, anfiteatres, circs, termes... que hi ha a Europa i com les heu presentat.
Bona feina!
Molt ben treballat!
m'agradat la forma en que s'explica, i les imatges que hi fiqueu, com per exemple la imatge del Panteó o la del temple de apol·lo, com també la entrada de les termes.
Nil: Déu ni do quina feinada en buscar tots els noms dels pobles i ciutats, amb els que heu fet l'itinerari. Usfelicito de veritat!!
Adeu!!
Bé, felicitats per el treball:)!
Tant el nostre treball com el de tots els altres companys, trobo que han quedat molt bé, i que les recerques,explicasions, imatges etc.. són molt correctes.
PETONS!
Claudia i Elisabeth!
Adrià Prado
Tots els treballs van estar molt bé i molt originals alguns.
Felicitats!!
Pel que fa el treball, m'han soptat els petits detalls com per exemple el de les monedes, el nostre grup això, per exemple, no ho vam tenir en compte. I també es nota que heu buscat informació de tots els llocs dels que parlàveu quan parlaveu dels monuments...
Per cert, el motiu que us ha portat a fer aquest viatge realment és senzill però ben pensat, diria que a cap altre grup se li havia acudit.
Bona feina!
Felicitats!!!
Tambe podriaveu aer agafat més el vaixell no, noiss?
Un bon treball, Felicitats!