5 de març del 2010

US ANIMEM A COMENTAR!!



11 comentaris:

Jony ha dit...

M'agradat molt aquesta animació!

El llatinisme "Nulla dies sine linea" vol dir que no passi un dia sense (llegir o escriure) per lo menys una linea.
L'autor d'aquesta locució llatina es Plini el vell

majka. ha dit...

M'encanta, mevamitja!

Laia ha dit...

molt divertida l'animació :)!
Pel que fa al llatinisme com diu el Jonathan fa referència a la lectura o a l'escriptura.

Ousama ha dit...

holaa!!
uOOOOOO com mola l'animaciooo!!!!!!!!

El llatinisme va dirigit a persones com yo jaja aixo si mai paso un dia sense llegir ni escriure ja que m'agradaria molt hehe!

beeRtaa ha dit...

esta chula l'animació:)
m'agrada! i tal com a dit en Joni, vols dir que no et passis ni un dia sense llegir una linia!:)

abigail ha dit...

Hola :)

Montse mola molt aquesta animació!!
i el llatinisme vol dir: que no passi un dia sense llegir o escriure.

mireia ha dit...

Nulla dies sine line, és una frase de Plini el Vell, que vol dir "cap dia sense una linea", és a dir, "que no pasi un dia sense llegir ni escriure una línea"

Elena ha dit...

Gràcies Montse! Tal i com diuen els meus companys, aquest llatinisme significa que no passis un dia sense llegir ni escriure una línia! :)

Andrea Padilla ha dit...

Aquest llatinisme vol dir "cap dia sense línia". Moltes gràcies per animar:)

Paueet ha dit...

L'animació està força bé...la podriem apendre oi que si clase? jajajaj

Elena ha dit...

Nulla dies sine linea vol dir que no passi un dia sense llegir o escriure, com a minim una linea.
M'agrada el llatinisme!

ASTRONOMIA A LA ROMANA

Les influències de la mitologia clàssica es poden trobar en molts àmbits de la nostra societat, fins i tot en la ciència. En una de les bran...

Popular Posts