MOSTRA DE DANSES GREGUES Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Escrita per majka. - de juny 28, 2009 zebekikoTsiftetellihasapiko Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Comentaris Montse ha dit… Gràcies Majka per penjar aquesta mostra de danses. M'ha recordat quan nosaltres en vàrem ballar per Nadal, va ser molt divertit. Ruth ha dit… em sembla que m'hauré d'apuntar a fer classes de danses gregues... perqué maxo això no s'assembla en res al reggetton i al housete eee?!!!jajajam'haguès agradat apendre amb vosaltres dues al taller de nadal!llàstima! Unknown ha dit… Deu ser divertidíssim, no sabia que en vareu fer un taller per nadal. Això, es una bona manera d'aprendre les costums que tenien, una manera fàcil i divertida. Alba Masnou ha dit… Guau, que fort. M'agradaria saber ballar el hasapiko o el zebekiko. Realment la cultura grega és espectacular... literalment.
Comentaris
jajaja
m'haguès agradat apendre amb vosaltres dues al taller de nadal!
llàstima!