Discipulae, molt originals els vostres llatinismes!! M'agrada la interpretació que en feu. Els de 4t esteu ajudant moltíssim als de 2n de batxillerat, gràcies!!
Ei nosaltres l'any passat també en varem treballar de llatinismes, i aquest any també! realment estudiant-los t'adones de que continuament n'apareixen a molts llocs!
Molt bo noies! Fa gràcia que després de tants anys encara es conservin algunes paraules! I la veritat és que n'hi ha a tot arreu i no ens fixem fins que no sabem que són!
Comentaris
M'agrada la interpretació que en feu.
Els de 4t esteu ajudant moltíssim als de 2n de batxillerat, gràcies!!
Molt bona feina!
realment estudiant-los t'adones de que continuament n'apareixen a molts llocs!
M'ha agradat molt la representació de Alter ego.
Bona feina
Ave!
Bona feina noies!