29 de gener del 2011

VIATGEM PER L'EUROPA ROMANA (III)

Us presentem un viatge que vam fer l'Albert, en Martí i en Fran, però d'això ja fa 2100 anys!!! Era un viatge de negocis, en origen, però tot allò se'ns va transformar més aviat en un viatge turístic. Ho podreu veure amb un programa de presentacions web anomenat Prezi. Esperem que us agradi!


Barcino, des d'on vam partir


Hola! Som l'emperador Albertus Setarraco i
els meus dos fills, Martinus i Franciscium. Properament emprendrem un trepidant viatge amb la nostra tripulació per a arribar a... vés a saber on!


Albert Serratacó, Martí Guallar, Francisco Lozano
4t ESO

8 comentaris:

Mireia Cutura ha dit...

Bona feina!
Nosaltres l'any passat també vàrem fer un treball semblant a aquest, i va ser divertit això de posar-se noms romans!
A més d'aquesta manera pots conèixer altres llocs on els romans van estar i quins monuments ens han deixat.

Anna Solà ha dit...

Molt bon treball! Sortosament vaig assistir a l'exposició oral i vaig poder veure allà el prezi i aprendre moltes coses que vosaltres explicaveu. És una bona manera per ficar-nos a la seva pell i per aprendre coses noves de les maneres de viure.

Aina ha dit...

Es molt ineteressant el punt de vista que li heu donat al treball. M'agradan molt les imatges que heu posat a la presentació. Bona feina!

naual.T ha dit...

Bones imatges! Ha quedat ben clar els llocs, i les fotografies són de bona qualitat de vista!

Maria Rodriguez ha dit...

Hem va agradar força el vostre prezi i la hostoria i emoció que li veu donar.

Àngel Enrich ha dit...

Vau fer una gran exposicio, em va agradar que mesclessiu la feina amb l'humor

abigail ha dit...

Molt bé nois, trobo que és molt interessant aquest viatge que heu fet amb el prezzi, i m'agradan molt aquestes imatges que heu inclós!

Núria Garzón ha dit...

Hola, aquesta entrada esta molt bé, el prezi esta ben fet i les imatges m'han semblat molt boniques.

TÀRRACO

Tots coneixem la ciutat de Tarragona, però pocs saben el seu origen i la gran importància que va tenir en l'època clàssica... En aquella...

Popular Posts