4 de març del 2009

ARQUITECTURA ROMANA: ELS PONTS

Els alumnes de 4rt d'ESO, estem treballant l'arquitectura romana. Nosaltres hem treballat els ponts romans.

En aquest power point, podeu trobar diversos ponts d'Hispania, d'Europa i molta informació més.





A més, us deixem un vídeo del famós pont d'Alcàntara, a Càceres, el qual també l'hem treballat en l'anterior power point i on ens l'ensenya des de diversos llocs durant gairebé tot el dia.
Esperem que us agradi!




Elena Martinez
Judith Vázquez
4rt ESO

9 comentaris:

Cinta ha dit...

Molt bé nenes us felicito està molt bé el powerpoint, també m'agradat molt el video extret del youtube on es pot veure un dels ponts que heu posat abans en el powerpoint! :)
felicitats per la vosta feina, seguiu així! ;)

Jony ha dit...

molt bé Elena i Judit heu fet una molt bon treball sobre els ponts romans.
Ha estat molt interesant sobretot la part de com es construien.xD
En general m'agradat molt i el vídeo com a suport també
felicitats!!

Jessicaa ha dit...

Pffff! quantes diapositives!
esta moltbé nenes :)


Jessy i Maria

Paueet ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Paueet ha dit...

Que interesant tot això :)

m'agrada molt

Ivan ha dit...

Molt bé, molt ben "elaborat" ^^
:)

beeRtaa ha dit...

que currat =)
un petoneet nenaaas!(K)

m'agrada m'agrada!

majka. ha dit...

Bona feina! Els de segon també hi podríeu fer una ullada en profunditat, ja que Hispània és uh tema que estem tocant d'apropet...

Feu bones recerques, nois, agafeu pràctica pel treball de segon?jeje

mireia ha dit...

Està tot molt ben explicat i és molt interessant.
Tinc ganes de veure els altres treballs

Fins demà

TÀRRACO

Tots coneixem la ciutat de Tarragona, però pocs saben el seu origen i la gran importància que va tenir en l'època clàssica... En aquella...

Popular Posts