12 de maig del 2009

FELICITAT SUPREMA I MÀRKETING

Classiquerus!!!

AVUI A CLÀSSICS A LA ROMANA A RÀDIO SILENCI!!!

No us ho perdeu, entre les 21.00 i les 21.30. Els vostres companys Ruth Vivet, Jonatan Martínez, Cinta Puigdomènech, Roger Reche i Majka Llibre en nom de tots, seran entrevistats en directe.


DEMÀ CLÀSSICS A LA ROMANA AL NOU 9
Demà a les 11.00h vindran els del diari nou 9 a conèixer.nos i vindrem ben guapos (que ja sabem que ho sou, i molt) i ens faran una foto de grup. De manera que ens VEIEM A LES 11.00 DAVANT DE CONSEGERIA SENS FALTA!!!!!!
Com diu el nostre company Jony: AVIAT, TOT EL MÓN SERÀ CLÀSSIC!

10 comentaris:

Jony ha dit...

Aviat tot el món serà clàssic, Si que es veritat, molt be Majka.aquesta semana ens estem fent famosos: radio(radio silenci),premsa(Gar Nou 9) ,internet(blog),etc...tots els mitjans de comunicació ecxepte la TV ens anuncien.
Visca els clàssics!!!1

Ruth ha dit...

Bé, com ja sabeu ahir quatre alumnes vam anar a la ràdio a parlar sobre el premi que em guanyat al millor blog de batxillerat.

donar les gràcies a les professores,i sobre tot a tots aquells que hi hem colaborat.

nosaltres,el jony,la cinta,el roger i jo vam ser els portaveus de tots, i cal dir que ens ho vam passar molt bé.

¿pensaveu que guanyarieu el premi?
-oi tanto! stava cantao!

=)

gràcies a tots aquells que ens vareu escoltar!


-

Montse ha dit...

Nois, pel que han explicat, l'entrevista a ràdio silenci va ser un èxit. Gràcies als valents que hi vàreu anar a explicar la nostra experiència i a tots els que els vàreu escoltar des de casa.
Aviat penjarem l'entrevista al bloc.

majka. ha dit...

Ho vau fer genial!!!

Va sotir molt bé. D'altra banda s'ha de dir que la noia aque us va entrevistar havia consultat molt el blog i sabia de què parlava, va ser molt agradable!

Felicitats!

Gràcies a tots els que estaveu escoltant!!!

majka. ha dit...

FELICITAT SUPREMAAAAAA

Maria ha dit...

No ho vaig escoltar..
però espero que ho penjeu al blog
que no m'ho vui perdre!
gar, radio, nou9... que serà lu pròxim? jaja :)


un petó classiquerus!

Maria ha dit...

No ho vaig escoltar..
però espero que ho penjeu al blog
que no m'ho vui perdre!
gar, radio, nou9... que serà lu pròxim? jaja :)


un petó classiquerus!

Judith ha dit...

Jo ahir vax escoltar radio Silenci i va estar molt bé i s'ha de dir que l'entrevista va estar molt bé es per tornar a escoltar la gravació de veritat.
Visca els clàssics!!!

Cinta ha dit...

La veritat es que estava nerviosa.. i segons diuen va quedar moltbe :D jo només ser que va ser una experiencia molt bona i que hem va agradar molt explicar el treball que fem tots durant el dia dia en el mon classic.

Elena ha dit...

Us vaig escoltar i vau estar genials !
Ho vau fer super bé, i ja tinc ganes de tornar a escoltar la gravació que tenim.
Unpetó

ELS CONCURSANTS D'OT 2023 SI FOSSIN DÉUS DE L'OLIMP

El passat 19 de febrer va ser la final de la dotzena edició d'Operación Triunfo. Des de finals de novembre, per les xarxes socials, nomé...

Popular Posts