LITERATURA CLÀSSICA: LÍNIA DEL TEMPS

Hem d'agrair a Carlos Cabanillas que vulgui comparatir aquesta línia del temps sobre literatura clàssica. Us anirà molt bé consultar-la per situar els diversos autors que hem de treballar enguany.

 

Comentaris

majka. ha dit…
A mi sempre m'han servit de molta ajuda les línies del temps i els esquemes... serveixen per tenir clares les idees principals i no fer grans errors monumentals!
Anònim ha dit…
Carai ! no sabia que hi haguessin esquemes i línies del temps per la literatura grega !
Crec que es molt interessant i útil per els exàmens !
abigail ha dit…
Gràcies Montse i Carlos Cabanillas, per aquest recuadre. Segur que ens servirà.
Unknown ha dit…
No pensava que la literatura grega fos tan extensa com ens mostra aquest esquema. Bona entrada!
Unknown ha dit…
Que guai. Ja tinc ganes que arribi el moment en què treballarem literatura clàssica. Sembla interessantíssima. A més, tenia tants autors que no pot pas serpoca cosa, ha de ser molt extensa!
Judit ha dit…
Crec que aquesta entrada està molt ben feta i que es molt fàcil de entendre-la.
Gracies.
Maria Rodriguez ha dit…
Les línies del temps i esquemes si que serveixen molt, ja que t'ajuden molt a guiar-te.
M'agrada aquesta entrada!
Adrià ha dit…
Aquesta línia temporal pot ser de gran ajuda per a tothom a qui li interessi la literatura clàssica ja que gracies a això pot orientar-se més facilment en aquest periode de temps.

Gracies Montse!
Anònim ha dit…
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit…
No sabia que la literatura clàssica, grega com llatina tinguessin tants escriptors. Tampoc sabia, que la literatura clàssica grega comencés abans que la llatina i que la llatina acabés més tard que la grega. És molt bona idea fer una línia del temps ja que això t'ajuda molt a la hora d'estudiar per els exàmens o simplement per poder fer els deures, ja que és un breu resum clar i precís en forma d’una mena de dibuix. Aquesta entrada és molt bona.

Entrades populars d'aquest blog

LA SOCIETAT ROMANA

L'ESCULTURA GREGA - ÈPOCA HEL·LENÍSTICA (IV)

LES CASES ROMANES