18 d’octubre de 2010

LOTERIA DE NADAL

Segurament tots heu vist l’anunci de la loteria de Nadal, o haureu sentit a parlar, no?

El rodatge de l'anunci de la Loteria de Nadal va començar a Barcelona el 6 d’octubre i va acabar la matinada següent a Manresa. Aquest any el protagonista no és el “calvo” de cada any, sinó una deessa grega, Nice, la deessa de la fortuna.

Aquesta també representava la victòria en el combat i la competició. Sembla ser que al principi era el sobrenom de la deessa Atena, però que després es van convertir en companyes.


La deessa rossa i amb un vestit daurat està representada per una model alemanya que descendia pels carrers de Manresa deixant anar partícules d’or per repartir la sort generosament, segons ha informat l’agència que realitza la campanya. L’anunci està dirigit per Matthias Zentner, l'esperit de l'anunci, convidar a la gent a jugar per aconseguir el gran premi.

El rodatge va durar cinc dies i va anar a càrrec de la productora catalana Axis Films, tot que el procés de muntatge es perllongarà durant diverses setmanes a Munic. L'anunci, que cada any és un dels més recordats del període nadalenc, es podrà veure a partir de l'11 de novembre.

Aquí us deixo l'anunci de l'any passat.



Andrea Padilla

2n Batx

17 comentaris:

Albert Serratacó ha dit...

Trobo que està molt bé que l'anunci també tingui un referent clàssic, com moltes coses últimament. Sovint, quan miro el blog, veig coses de l'actualitat, que estàn relacionades amb el món clàssic i la veritat és que és molt curiós. Trobo millor, que surti una cosa històrica, amb cultura que no, un simple "calvo", ho trobo més interessant. Una gran iniciativa.

Sandra Solé ha dit...

Últimamnet hi ha moltes coincidencies amb el mon clàssic , trobo que els que han rodat l'anunci han sabut trobar una relació amb el mite de la deesa i la loteria.
Bona publiació Andrea.

Cèlia ha dit...

Està vist i demostrat que el nostre món, volguem o no, està envoltat pels romans. M'agrdaden aquestes etrades en que la societat actual es relaciona amb la societat de fa 2000 anys. :)

Míriam ha dit...

No! el ''calvo'' era típic!
Però no em sebla tant malament que ara sigui una deessa de la fortuna, aviam si ens dóna més sort a tots!

Anna Solà ha dit...

M'agrada molt que rodin anuncis i escenes de películes a Catalunya, és una terra molt bonica.
Està bé que canviïn ja el personatge de l'anunci ja que, potser, la gent ja l'havia vist suficient i no cridava l'atenció.
Ara,de ben segur que cridarà l'atenció... Almenys a tots els "classiquerus i classiqueres"!

Meri ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Meri ha dit...

Penso que utilitza ideas de l'antiguitat dona un nivell de cultura a les coses de l'actualitat,
per això les utilitzen.
Si ens hi fixem moltes de les coses del nostre entron estan relacionades amb les clàssiques.

max ha dit...

crec que està molt be que busquin un sentit històric a l'hora de fer un anunci com aquest, de fet la majoria de coses del blog tenen a veure amb coses d'avui dia i està molt be.
bona entrada Andrea

Juhy Javier Dominguez ha dit...

Cada vegada es van fent més anuncis, pel·lícules, séries, documentals que estan relacionades amb les classiques, i ara m'ha sorprés molt, que tambè s'utilitzin el mite d'una deesa com a objectiu d'un anunci per repartir sort.

sandra ha dit...

Està molt bé aquesta relació de la deesa amb la sort!
Tinc ganes de veure'l ja!
Visca, el món Romà ens està conquerint!

Nil ha dit...

Ostres!
doncs a veure si, ja que han tret la idea de l'anunci d'una deessa grega, ens porta molta sort a tots i guanyem la loteria, que falta ens fa.

Mireia ha dit...

Trobo que està molt ben buscat, que la deessa de la fortuna reparteixi sort entre la gent! És una bona manera de fer un anunci de loteria.

Andrea B. ha dit...

Hola a tots!
Quina notícia, això de la deessa!
A veure si al canviar l'anunci, ens dona una mica de sort a tothom.

PD: Jo ja tinc ganes de que arribi el Nadal.


Andrea Blázquez
2n ESO

Víctor Padilla ha dit...

El video nomes es una prova mes que la gent cada nadal compra la loteria, esperant que els toqui, pero lo de utilitzar una deesa romanaper a un anunci ...em sembla genial!!!:)

abigail ha dit...

cada cop hi han més noms de deus i deeses que influeixen en el món de la publicitat o en altres coses, la veritat és mai m'he fitxat en els anuncis de literia, avera si veig aquest anunci...

Aina ha dit...

Quina pena que treguin al "calvo", ja que tots ens hem criat amb l'anunci de nadal on sortia ell. Espero que sigui bo l'anunci d'aquest any encara que no hi sigui el "calvo"

Ferran Gil ha dit...

Que curiós que la famosa loteria de Nadal tingui tanta relació amb una deessa; però potser ja era suposable, només pensant en coses d'atzar i fer-se ric...!