14 de maig del 2010

SORTIDA A TARRAGONA

El passat dia 20 d’Abril, els alumnes de clàssiques de l’IES Vil·la Romana (4t d’ESO i 1r i 2n de Batxillerat) vam anar a Tarragona. Primer de tot, vam tenir temps lliure per esmorzar i visitar l’amfiteatre romà. Després vàrem visitar el circ Romà, i vàrem haver de fer fotos i apuntar què era cada lloc.

Després, a les 12, vam anar al teatre per tal de veure la tragèdia grega Les Troianes, d’Eurípides. Cal dir que, tot i que la comèdia que l’any passat alguns vàrem anar a veure ens va agradar més, la tràgedia va estar prou bé. Els actors ho feien molt bé, ja que es notava que s’ho havien estat preparant durant molt temps. El cor ens va sorprendre bastant, ja que mai havíem vist un cor de noies joves com el que vam veure recitant alhora. L’escenografia estava bastant treballada, tot i que en cap moment la van canviar. El vestuari ens va impressionar bastant.




Ara bé... Què us va semblar a vosaltres l’obra?

Esperem la vostra opinió en els comentaris.


Elena Martínez

Mireia Vidal

1r Batx

14 comentaris:

majka. ha dit...

Clàssics!

m'agrada molt que feu aquestes sortides, segur que sempre apreneu alguna cosa del vostres avantpassats, passeu un bon dia i tenir la oportunitat de veure una obra escrita segles enrere...

m'alegra que l'obra us agradés!

Arnal ha dit...

Jo no parlaré del que em va semblar la obra sino que diré que Tarragona està molt bés quan fant "Tarraco Viva". Tarraco Viva és com una festa que fan els tarragonins recordant com vivien els romans a Tarraco.

Andrea Padilla ha dit...

Personalment l'obra no em va agradar massa, ja que, com fan esmenta la Mireia i l'Elena, comparo la tragedia amb la comedia que vam veure l'any passat. El que sí que és veritat, i que ja ho destaquen elles, és l'actuació del cor. La veritat és que em va soprendre, perquè mai haguès imaginat que seria així.
Espero que l'any que ve repetim aquesta sortida :)

Carla Solà ha dit...

Aquest obra, personalment a mi no hem va agradar gens, ja que se'm va fer molt pessada. A més a més crec que haguessin pogut fer-la una miqueta més de comèdia.
També cal dir que la roba que portaven estaven força bé.

claudia ha dit...

Aquesta obra, em va agradar bastant però també s'em va fer passada, se que era una tràgedia però pogués haver tingut algun tret d'humor. Però els actors ho van representar força bé.

beeRtaa ha dit...

conparant la obra de teatre amb la de l'any passat, trobo que aquesta no va valdre la pena. Ho dic perque de tragèdia no es que sigui molt interesant com la de l'any passat que no vàrem parar de riure.
Encara que aquestes sortides no estan gens malement :).

Laia ha dit...

Jo a l'obra de l'any passat no hi vaig anar, però penso que la tragèdia que hem vist aquest any no estava tant malament. Simplement que no és el mateix una comèdia que una tragèdia. A més a més penso que la d'aquest any estava molt ben interpretada, tot i que els decorats no eren res de l'altre món.

Em va agradar en general, tot i que és veritat que alguns trossos els van fer un pèl llargs.

Elena ha dit...

La sortida a Tarragona em va agardar molt, vam visitar l'amfiteatre i el circ roma. Apart vam veure una tragedia, personalment no em va agaradar molt, ja que es va fer molt passada i molts trossos no sabies ben be el que passava. Encara que no va estar de tot malament. El vestuari dels actors estavan molt ben treballats, encanvi el decorat no estava gens treballat, ja que no canviava i era molt simple. Els actors tots ho feien molt bé i em va impresionar molt el cor de noies que explicaven el que passava cantant.

abigail ha dit...

veig que va estar bé la sortida a veure la tragedia :)
pel que vaig llegir de la tragèdia, ja que no vaig poder anar, no em va desagradar..

adeu :)

Ousama ha dit...

hola!!

la sortidaaaa de tarragonaaa la millor de l'anny(no presisament per l'obra)ja que va ser aboridissimaaa!! sort que i havien aquelles nenes abaix que anivaman la festa fen la olaaaa haha això si tot hi no enterarme de gairee va ser una obra molt ben preparada tan per el guió com per eñ vestuarii que va ser magnific.També em va impresionar molt el circ romà i l'amfiteatre. Això si lo millor de l'excursio LA PLATJA!!!

Mireia Cutura ha dit...

Va ser una sortida que em va agradar. La visita a l'amfiteatre i al circ romà va estar bé i lobra va estar bé. Els decorats no eren gaire bonics, però estava bastant ben interpretada. Crec que no ens va agradar gaire ja que en els nostres dies aquestes tragèdies no estan de moda, en canvi en aquella època si. I quan em vaig llegir el llibre no ho havia entès, però ara si!
Però el millor de la sortida va ser la foto que ens vas fer oi Montse ?¿ jajaja
Adeu =)

Elii ha dit...

A mi personalment aquesta obra no em va agradar gaire ja que no semblava gaire una tragedia i no era gaire divertida tot i que els personatges crec que estaben força bé interpretats, crec que estava ben representada i el vestuari impresionava.
Pero en general la sortida a Tarragona va esta moltbe !

Judit ha dit...

La obra no va estar tan malament ja que ho interpretaven bastan bé, pero la historia no em va agradar molt. Potser es va fer una mica llarga, hi havien troços m´s interesants que altres.

jahanzaib ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

TÀRRACO

Tots coneixem la ciutat de Tarragona, però pocs saben el seu origen i la gran importància que va tenir en l'època clàssica... En aquella...

Popular Posts