7 de febrer de 2014

GOD OF WAR

La mitologia va deixar molta marca en al passat, tant que ho continua sent, com es veu amb els exemples en aquest blog. Un exemple podria ser l'aplicació d'aquesta mitologia en els videojocs.
L'exemple que posaré serà el de God of War, que tracta sobre Kratos, que segons el joc és fill de Zeus i una dona d'Esparta (a la mitologia és diferent, ja que Kratos és fill del tità Palas i d'Estigia i formava part del sèquit de Zeus juntament amb els seus 3 germans, quan en el joc tant sols en té un). Kratos és el capità de l'exercit d'Esparta i està casat amb Lysandre i té una filla anomenada Cal·líope. Un dia en una lluita es veu vençut i demana ajuda  al deu de la guerra (d'aquí el nom del joc) Ares, per combatre els seus enemics a canvi de la seva vida. Ares ho fa, descendeix del cel i acaba amb tots els bàrbars, després dona a Kratos les Espases del Caos que són enganxades als seus braços amb cadenes.
Kratos (a God of War)

Després d'això Ares l'obliga a conquerir, assassinar i destruir brutalment fins que un dia Kratos sense saber-ho assassina la seva dona i la seva filla. A partir d'aquest moment Kratos es revoluciona contra Ares, però tant sols ho pot fer amb la caixa de Pandora. La qual haurà d'anara a buscar intentant soprar obstacles i animals mitològics grecs.

A continuació hi ha el tràiler d'uns dels últims jocs d'aquesta saga.



Meritxell Masnou
1r Batx

2 comentaris:

Carla Espadaler ha dit...

És curiós com una cosa tant moderna com són els videojocs puguin estar basats en una cosa tant antiga com és la mitologia. Queda ben demostrat la marca que va deixar. Una entrada molt interessant Txell!

Celia Macia ha dit...

Jo també penso que és curiós veure coses tan actuals basades en la mitologia llatina!És interessant però ja que sinó és una cosa que queda molt lluny i no recordem amb tanta facilitat i potser aplicar-les a aquests mètodes és una manera de que la gent aprengui al mateix temps que es diverteix.