MARQUES COMERCIALS INFLUENCIADES PEL LLATÍ
Moltes marques comercials, per trobar un nom, s'inspiren en mots o personatges mitològics del Món Clàssic. Fan comparacions o busquen les semblances d'aquests amb el que volen vendre, així fan el producte més atractiu.
Nike
Estàtua de la deessa de la Victòria |
Logotip de Nike
|
Venus Gillette
Aquesta marca ha optat per posar el nom de la deessa Venus al seu producte, ja que és la deessa de l'amor i la bellesa. Així volen fer entendre que, amb aquesta Gillette, la noia aconseguirà estar preciosa i enamorar la gent.
Titanlux
El mot Titanlux està format per dues paraules: lux que en llatí vol dir "llum" i Tità, que és el nom que reben dotze déus gegants de la mitologia grega. Aquests déus s'anomenaven així per la seva força sobrenatural. Així, Titanlux voldria dir alguna cosa semblant a "una llum gegant". Amb aquesta afirmació l'empresa vol demostrar la força dels seus productes.
Jàpet, un dels dotze titans |
Cronos, un dels dotze titans |
Kappa
Aquesta marca basa el seu nom en la desena lletra de l'alfabet grec. En algunes ocasions han utilitzat la imatge de dos joves, esquena contra esquena, simulant l'estructura d'aquesta lletra.
Logotip de la marca Kappa |
Xana Martínez
4t ESO
4t ESO
Comentaris