20 de novembre del 2010

HISPANIA, LA "NOVA" SÈRIE D'ANTENA 3

Aquesta sèrie presentada per Antena 3, ens introdueix al s. II a.C.
En aquesta època els romans estaven en guerres constants, i això feia que envaissin territoris enemics.

Aquí podem veure els territoris que estaven sota l'Imperi Romà al s. II a.C.


Aqui entra l'historia d'Hispania, on un territori ocupat per diferents pobles es invait per l'Imperi Romà.

La trama intenta narrar les desgràcies i pèrdues que hi havia per la guerra. I per què encara sigui més interessant aquesta sèrie, han incorporat relacions amoroses perquè la sèrie no sigui tan d'acció, i sigui per tothom. Ja que la història no és realment inventada i està ambientada en el s. II a.C., els personatges també haurien de ser personatges de l'època, per tant, els protagonistes principals històricament són reals.



En aquesta imatge, el protagonista i líder de la rebelió contra l'Imperi Romà, Viriat


Aquí teniu el tràiler de la sèrie:



Sergio De Los Santos

1r Batx

9 comentaris:

Unknown ha dit...

És una sèria màgnifica, he tingut ocasió de veure-la un parell de cops i m'ha agradat molt. si no vaig equivocat, pot ser que tingui record d'audiència de la cadena?

Mireia Cutura ha dit...

Jo no l'he pogut veure, però des de que l'anuncien, en tinc ganes. Perquè smbla molt interessant, i el fet que facin servir personatges que fóssin reals, trobo que és un fet que fa que sigui més interessant.
Gràcies Sergio!

max ha dit...

Molt bé Sergio, aquesta sèrie està molt be, l'he pogut veure un parell de cops i la vritat es que no està gens malament.

molt interesant Sergio!

Ivan ha dit...

Nano! per fi ho finalitzes.
Bona feina jo le vista un cop i no hem va desagradar, està ben ambientada.

Ave!

abigail ha dit...

Bona entrada Sergio.
Tot i que el primer capitol no em va agradar gens, per aquesta raó ja no he vist més la serie. Jo me la imaginava diferent per els anuncis plublicitaris, i quan la vaig veure em va desagradar.

Aina ha dit...

Jo penso igual que l'Abigail, el primer capítol que vaig veure no hem va agradar molt, ja que feien alguns errors bastant greus. Però és una bona entrada i que dona informació interessant. Bona feina!

Ester ha dit...

Jo no no l'he vista encara, ja que no miru casi mai antena tres. Trobaré algún dia per poder-la mirar, aveure que tal...

Moltes gràcies Sergio!

Adrià ha dit...

La sèrie està força bé però no m'acaba d'agradar.

Bona feina Sergio!

Albert ha dit...

Bona entrada Sergio, vaig veure el primer capítol i no em va desagradar!
Mostra una clara idea del que eren aquells temps!

ASTRONOMIA A LA ROMANA

Les influències de la mitologia clàssica es poden trobar en molts àmbits de la nostra societat, fins i tot en la ciència. En una de les bran...

Popular Posts