zebekiko
Tsiftetelli
hasapiko
Publicat per
Aitor
17:00
Publicat per
meryy
15:05
Publicat per
Jony
16:06
Publicat per
Montse
10:13
Publicat per
Thaïs
15:00

Publicat per
majka.
21:00
Publicat per
Jony
17:00
Publicat per
Ariadna
22:34

Publicat per
Amitiel
18:00
Ave!
Exposaré un tema que surt en la pel·lícula Ángeles y demonios i del qual he trobat un llatinisme.
"Homo est Deus"

Publicat per
majka.
21:19
Publicat per
Jessica Llavero
16:37
L'altre dia, mentre mirava vídeos al youtube, em vaig adonar que el personatge de Fidel de la sèrie televisiva Aída esmentava l'expressió llatina Ecce homo. He buscat el seu sigificat i és: Aquest és l'home o Vet aquí l'home.
En l'àmbit artístic, l'expressió Ecce homo s'utilitza quan es vol representar Jesús patint.
Publicat per
Teresa
23:13
"Avete discipuli discipulaeque,
Publicat per
majka.
20:23
Publicat per
Amitiel
20:42
regió, així que l'emperador Justinià I va prohibir tota practica de la religió egípcia i va clausurar tots els temples de la zona. Això va suposar una crisi ideològica a la població, però finalment el poder romà va eclipsar les creences egípcies.
Publicat per
majka.
23:09
Futurs Classiquerus de 2n d'ESO!!!
Publicat per
Jessicaa
8:00
Publicat per
Teresa
14:55
I ara digueu-me:Aquest és un projecte que pretén donar un gir a les clàssiques i la seva situació a les aules. D'altra banda, tot el treball que hi ha darrere el blog (producte final del projecte) és perquè els alumnes puguin compartir un espai on desenvolupar els seus punts forts i aprendre a compartir, tot cooperant amb els seus companys i altres internautes. De manera desenfadada, les seves ments s'obren , ja que la informació es tracta de maneres molt diverses, encara que sempre relacionada amb les clàssiques. Poden veure desenvolupades habilitats i poden aprendre recursos no només per les clàssiques, sinó també per altres assignatures així com pel seu desenvolupament relacionat amb les TIC. Esperem que us agradi el projecte i per qualsevol qüestió o per col·laborar, poseu.vos en contacte amb nosaltres, n 'estarem encantats! Sigueu sempre benvinguts!
2008 Copyright Clàssics a la romana.








